Efikasno i lako: 6 dana i 6 trikova da nestane salo sa stomaka (INFO)

dijeta
Uz dobro poznato pravilo o ispijanju velikih količina vode, morate da pripazite i na svoju ishranu. Donosimo vam nekoliko saveta uz koje ćete brzinski smanjiti šlauf i neprijatnu nadutost

Za nedelju dana dana imate važan događaj i želite da se rešite upornog sala na stomaku kako bi vam odabrana garderoba savršeno stajala? Onda je ovo rešenje za vas. Uz dobro poznato pravilo o ispijanju velikih količina vode, morate da pripazite i na svoju ishranu. Donosimo vam nekoliko saveta uz koje ćete brzinski smanjiti “šlauf” i neprijatnu nadutost:

1. Izbegavajte so

Zbog konzumacije velike količine slane hrane u telu se zadržava višak vode. Zato izbegavajte so i hranu s puno natrijuma.

2. Ne jedite ugljene hidrate

Zaboravite na testeninu i hleb jer to nisu namirnice koje bi trebalo da jedete ako želite da izgubite višak masnih naslaga na stomaku. Jedite hranu koja je bogata proteinima.

[adsenseyu1]

3. Smanjite unos mleka

Obožavate mleko i dnevno pijete više od pola litre? To bi mogao da bude jedan od razloga zašto ste stalno naduti i imate gasove. Smanjite unos mleka i umesto njega pojedite jogurt ili par kriški tvrdog sira.

4. Izbacite ljute začine iz ishrane

Jako začinjena hrana uzrokuje pojačano izlučivanje kiselina u želucu i izaziva iritaciju što vam nikako neće pomoći kod gubitka masnih naslaga. Radije birajte sveže začine koji imaju blaži ukus.

5. Odreknite se kafe, alkohola, prerađene hrane i šećera

Ove namirnice ne smeju da budu deo vaše ishrane tokom ove dijete jer ne pomažu kod topljenja masnoća već potenciraju njihovo nakupljanje i zadržavanje u telu.

6. Odaberite pravo voće

Iako su to zdrave voćke, izbegavajte jabuke ili kruške jer u sebi imaju više fruktoze pa ih želudac teže vari. Jedite citruse i bobičasto voće.

[adsenseyu1]

(zadovoljna.hr)