HIT DIJETA NA INTERNETU: 6 pravila i 7 dana za struk iz snova, stomak ravan kao daska! (UPUTSTVO)

zena

Foto: Dnevne.rs /pixabay

Ove namirnice ne smeju da budu deo vaše ishrane tokom ove dijete, jer ne pomažu kod topljenja masnoća već potenciraju njihovo nakupljanje i zadržavanje u telu

Za nedelju dana idete na svadbu i želite da se rešite stomaka kako bi vam odabrana haljina savršeno stajala?Imamo rešenje za vas!

Uz dobro poznato pravilo o ispijanju velikih količina vode, morate da pripaziti i na svoju ishranu. Donosimo vam nekoliko saveta uz koje ćete brzinski smanjiti naslage sala na stomaku i neprijatnu nadutost:

1. Izbegavajte so
Zbog konzumacije velike količine slane hrane, u telu se zadržava višak vode. Zato izbegavajte so i hranu sa puno natrijuma.

2. Ne jedite ugljene hidrate
Zaboravite na testeninu i hleb jer to nisu namirnice koje bi trebalo da jedete ako želite da izgubite višak masnih naslaga na stomaku. Jedite hranu koja je bogata proteinima.

[adsenseyu1]

3. Smanjite unos mleka
Obožavate mleko i dnevno pijete više od pola litra? To bi mogao da bude jedan od razloga zašto stalno osećate nadutost i imate gasove. Smanjite unos mleka i umesto njega popijte jogurt ili pojedite nekoliko kriški tvrdog sira.

Person, Woman, Girl, Emotions, Feelings, Lens Flare

4. Zaboravite na ljute začine
Jako začinjena hrana uzrokuje pojačano izlučivanje kiselina u želucu i izaziva iritaciju, što vam nikako neće pomoći kod gubitka masnih naslaga. Birajte sveže začine koji imaju blaži ukus.

5. Odreknite se kafe, alkohola, prerađene hrane i šećera
Ove namirnice ne smeju da budu deo vaše ishrane tokom ove dijete, jer ne pomažu kod topljenja masnoća već potenciraju njihovo nakupljanje i zadržavanje u telu.

6. Odaberite pravo voće
Iako su to zdrave voćke, izbegavajte jabuke ili kruške jer u sebi imaju više fruktoze, pa ih želudac teže vari. Jedite citruse i bobičasto voće.

[adsenseyu1]

(Zadovoljna.hr)