7 tajni mršavih ljudi: Nikada ne drže dijetu, ali uprkos tome održavaju zdravu težinu bez većih teškoća – evo i kako!

dijeta

Foto: pixabay /dnevne.rs

Žene koje održavaju optimalnu težinu bez problema znaju da kažu Ne keksićima u kancelariji, dezertu na kraju sastanka ili prženim krompirićima za ručak

Niko ne mora da nam kaže da je put do (održavanja) vitke linije popločen pravilnom ishranom i redovnim vežbanjem, ali u praksi znamo da posrnemo. Otkrijte neke od trikova osoba koje baš nikada ne drže dijetu, ali uprkos tome održavaju zdravu težinu bez većih teškoća.

Tajna hrono ishrane: Jedite koliko hoćete, skinite i do 50 kilograma (RECEPTI)

1. Znaju da kažu Ne

Žene koje održavaju optimalnu težinu bez problema znaju da kažu Ne keksićima u kancelariji, dezertu na kraju sastanka ili prženim krompirićima za ručak. Svaki dan je poseban, ali to ne znači da bi trebalo da ga “proslavljate” masnim zalogajima.

[adsenseyu1]

2. Vole da pričaju tokom obroka

Hranu bi trebalo polako i pažljivo da žvaćete, jer će mozak da pošalje signal o sitosti tek dvadeset minuta nakon što je vaš želudac zaista pun. Američki istraživači su dokazali da upravo zato manje hrane u organizam unose komunikativne osobe koje tokom zajedničkih obroka više pričaju.

zena

Foto: pixabay /dnevne.rs

3. Ne gube vreme na dijetalne namirnice

Hrana sa smanjenim procentom masti i šećera dobro zvuči samo u teoriji. Da bi se proizvela takva namirnica potrebno je u proces uključiti dosta hemijskih materija i aditiva. Takva hrana može da naruši hormonsku ravnotežu osobe koja je konzumira, da povisi šećer u krvi i da rezultuje dobijanjem viška kilogramakoje ste prvobitno želeli da izbegnete.

[adsenseyu1]

4. Ničega se ne odriču

U rečniku mršavica ne postoji fraza loša hrana. Brojne studije su dokazale da odricanje od pojedine namirnice dovodi do opsesivnog maštanja o toj vrsti hrane i opasnosti da u njoj preterate. Upravo zato, mršavi ljudi jedu sve – aliumereno.

torta

Foto: pixabay /dnevne.rs

5. Naspavane su

Nedostatak sna telo pokušava da nadoknadi dodatnom energijom odnosnokofeinskim napicima, slatkom i masnom hranom. Ako želite da jedete umerno, potrudite se da legnete u krevet pre ponoći i da spavate minimum sedam sati bez prekida.

[adsenseyu1]

6. Eksperimentišu u kuhinji

Zdrava hrana ne mora da bude i dosadna. Štaviše, osobe koje koriste više začina u kuhinji i zainteresovane su za isprobavanje novih recepata, imaju manje šansi da padnu u opasnost od konzumacije kaloričnih obroka. Kajenski biber i čili papričice, na primer, su odlični ubrzivači metabolizma, pa ih svakako uvrstite u svoje recepte.

dama

Foto ilustracija: pixabay /dnevne.rs

7. Ne broje kalorije

Zdrava hrana može da bude i te kako kalorična. Brojanje kalorija bi zato moglo da vas dovede u opasnost od izbegavanja nekih važnih namirnica kao što su plava riba, orašasti plodovi i tamna čokolada, koji su važni za rad celog organizma. Osluškujte signale vašeg tela, jedite uravnoteženo i vaga neće imati nikakvih primedbi.

(Dnevne.rs /Izvor: Zadovoljna.hr)