“OVI NISU GASILI DESET DANA” Srpski turisti došli na letovanje u Grčku sa detetom, a u sobi ih dočekao NEPODNOŠLJIV SMRAD

Leptokarija

Foto ilustracija: Dnevne.rs

Godišnji odmor ponekad, nažalost, može da se pretvori u pakao, a tročlanoj porodici Đurić transformisao se, najpre, u nepodnošljivi smrad duvanskog dima i to ni manje ni više nego usred unapred plaćene hotelske sobe. “Pakao” je stigao nešto kasnije sa odgovorom turističke agencije da ne može Đuriće da premeste ni u jednu drugu sobu, pošto je hotel pun.

Kada je preko agencije “Barcino tours” uplatio smeštaj u hotelu “Dafni plus” u Leptokariji Vladimir Đurić ni slutio nije šta će doživeti sa suprugom i trogodišnjom ćerkom, pogotovo što su u istom objektu letovali i prošle godine.

– Prilikom ulaska u dodeljenu sobu, zapahnuo nas je užasan smrad, suviše bi blago bilo reći “neprijatan miris”, cigareta, od kojeg nije moglo da se boravi u prostoriji. S obzirom na to da smo i supruga i ja nepušači, da je i malo dete sa nama, a i zbog Zakona o zabrani pušenja, koji je odavno donešen u Grčkoj, nismo mogli da verujemo da to može da nas sačeka u hotelu – započinje ispovest Vladimir Đurić koji je sa porodicom letovao u Leptokariji početkom septembra.

Kako kaže, odmah je sišao do vlasnika hotela, saopštio mu problem i zatražio da ih premeste u drugu sobu.

Priča o venčanju MILENE I GAGE je najlepša stvar koju ćete danas pročitati

– On mi je rekao da ne vidi problem u tome, da nema slobodnih soba, pa je pozvao predstavnika agencije “Barcino”. Kada je vodič stigao i njemu sam ponovio isto, a on mi je odgovorio da će se to izluftirati i da je i njemu vlasnik rekao da nema drugih, slobodnih soba. Pozvao sam ga da dođe u sobu i da se sam uveri koliko je užasan smrad u sobi, on je odgovorio da nema vremena da se penje gore i da nema tu šta više da se uradi, pošto drugih soba nema. Onda sam mu naglasio da našu primedbu odmah prenese agenciji, na šta je on rekao da će to isto veče odraditi – naglašava Đurić.

Foto: privatna arhiva

Isto popodne je, kako tvrdi, kupio dva osveživača prostorije u marketu koji su neprestano radili svih deset dana u sobi.

– Da smo supruga i ja bili sami, ne bismo proveli ni minut u takvoj sobi. Pošto smo putovali osam sati, sa malim detetom, nismo imali druge mogućnosti. Gledali smo da što je moguće manje vremena provodimo u sobi, ne želeći da detetu i sebi ugrožavamo zdravlje udišući taj smrad. Odmah sam poslao pritužbu na mejl agencije na koji mi niko nije odgovorio. Sledeće jutro je vodič došao do sobe i sa vrata konstantovao kakvo je stanje vazduha u sobi. Citiram “ovi nisu gasili 10 dana”, aludirajući na prethodne goste. Dim se uvukao u zavese, dušeke i jastuke, tako da se užasno osećalo i preko posteljine, da smo morali da držimo naše peškire preko jastuka. Sledećeg dana nam se i kompletna garderoba osećala na dim – žali se Đurić.

Zbog svega toga Đurići su tokom cele noći držali širom otvorena balkonska vrata.

– To je značilo nespavanje do jutarnjih sati pošto apartman gleda na ulicu odakle je stizala buka i galama. Nije bilo šanse da zatvorimo vrata od terase i bar malo odspavamo jer je smrad bio nepodnošljiv. Ništa nije pomagalo da se apartman izvetri narednih šest-sedam dana. Pitao sam vodiča da li je obavestio agenciju o našoj pritužbi, a on je potvrdno odgovorio – priča Đurič.

Kako kaže, posle šest dana boravka vodič je došao i rekao da sad ima slobodnih soba, pa da možemo da se prebacimo u neku drugu.

– Rekao sam mu da bi to značilo da ćemo izgubiti taj dan za kupanje, pošto zbog deteta idemo na kupanje odmah posle doručka. Sobu bi trebalo da napustimo do 8.30 sati, što znači da bi trebalo pre toga dva sata da pakujemo stvari, pa da prenosimo u drugu sobu, pa opet dva sata da se raspakujemo. Da budimo dete tako rano ujutru na odmoru, zbog pakovanja nije dolazilo u obzir. Rekao sam mu da je licemerno i strašno neozbiljno sa njihove strane nuditi promenu sobe posle šest dana boravka – naglašava Đurić.

O Brankičinom statusu na društvenim mrežama se priča: “Kako samo imate srca, o mozgu da ne pričam, da pljujete ovaj narod?” (INFO)

Zbog svega toga, Đurić je po povratku u Beograd poslao žalbu na mejl agencije sa zahtevom da mu se vrati deo uplaćenog novca za smeštaj.

– Smatram da su dužni da mi refundiraju deo plaćenog aranžmana, jer je ovo nedopustiv propust. To je isključivo krivica turističke agencije, a mi smo bili prinuđeni da istrpimo sve to sa malim detetom – kaže nezadovoljni putnik.

Odgovor na žalbu koju je Đurić dobio od agencije prenosimo u celosti.

– Poštovani gospodine Đuriću, žao mi je na neprijatnostima koje ste imali na letovanju. Lično, ja Vas apsolutno razumem jer sam i sam nepušač. I ako konstantno opominjemo goste da ne puše u sobama, nekada to nije moguće uspešno zabraniti. Na žalost, Vi ste došli poslednji u hotel i nismo imali sobu gde bi Vas odmah prebacili. Zato smo Vam to ponudili posle pet dana kada se prva soba oslobodila. Žao mi je što ste to odbili ali ništa drugo nismo mogli da učinimo. Nadam se da ovaj incident neće uticati na nasu buduću saradnju – stoji u odgovoru agencije “Barcino tours”.

ZA MOJU BOL ZNALI SU SAMO NAJBLIŽI: Poslednji intervju Milene Dravić

“Ne možemo da znamo imaju li prava na odštetu”

Za delovanje u ovom konkretnom slučaju pitali smo i Veru Božić Trefalt, pomoćnicu ministra Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Leptokarija

Foto: printscreen/instagram

– Uvek bi na početku trebalo da dođe do dogovora između agencije i oštećenih turista. Međutim, ako dogovora nema, onda se podnosi prijava inspekciji koja procenjuje da li je turista oštećen ili ne. Budući da je reč o otklonjivoj šteti, inspekcija ne može po prijavi da izađe na teren, već se zaključak donosi na osnovu donete papirologije i dokaza – navodi Božić Trefalt.

(Dnevne.rs/Izvor: M.Tašković, N.G., Blic.rs)