MRTAV PIJAN JURIO 208 na sat, VOZIO U KONTRASMERU KROZ BEOGRAD: Bahati vozač uhvaćen nakon FILMSKE POTERE i ekspresno osuđen

Beograd

Foto: telegraf

Vozač N. R. (40) priveden je pošto je u blizini mosta Gazela vozio u kontrasmeru, jurio brzinom od 208 na sat i bežao od policije. Kada je uhvaćen, utvrđeno je da je imao 1,93 promila alkohola u krvi, saznaje “Blic”.

Divljanje belog “audija” sa nemačkim registarskim oznakama primećeno je u noći između utorka i srede na putu kod ambulante Hitne pomoći u zoni mosta Gazela. Vozač N. R. (40) je, kako saznajemo, vozio u suprotnom smeru. Divljanje je nastavljeno pošto je jurio brzinom većom od 208 kilometara na sat, iako je u tom delu puta ograničenje 80 na sat. Kada je patrola saobraćajne policije pokušala da zaustavi automobil, vozač je odbio da stane i pokušao je da pobegne, priča izvor “Blica”. Istog trenutka, policajci su se dali u poteru za njim.

Vozač je ubrzo zaustavljen i pošto se odmah videlo da je pod dejstvom alkohola, podvrgnut je alko-testu. Kako je ustanovljeno, vozač je imao 1,93 promila alkohola u krvi. Odmah je odveden na trežnjenje u policijsku stanicu.

Ispostavilo se da je N. R. nemački državljanin srpskog porekla.

Saobraćajna policija podnela je protiv njega prijave zbog nasilničke vožnje, vožnje pod dejstvom alkohola, vožnje u suprotnom smeru i nepostupanja po naredbi policijskog službenika.

Vozač je, kako saznajemo, pred sudijom za prekršaje kažnjen novčano sa 280.000 dinara, 12 meseci oduzimanja dozvole, 18 kaznenih poena i 360 sati rada u javnom interesu.

SLUŽBE BEZBEDNOSTI SRBIJE OTKRILE KO JE UBIO OLIVERA IVANOVIĆA: Ubica je Zekaj – MISTERIOZNI čovek Kadrija Veseljija?!

Prema našim zakonima, vozač samo zbog nasilničke vožnje, ne računajući kaznene poene, rizikuje kaznu od 30 do 60 dana zatvora, novčanu kaznu od 130.000 do 150.000 dinara, kao i zabranu vožnje od devet do 12 meseci. Primera radi, tako je kažnjen vozač G. G. (41), strani državljanin, koji je uhvaćen u maju na autoputu Beograd-Niš kod Jagodine kada je utvrđeno da je vozio 228 kilometara na sat, a sustignut je presretačem.

Nasilnička vožnja definisana je kao ponašanje vozača u situaciji kada ne pokazuje obzir prema bezbednosti ostalih učesnika u saobraćaju, te su kazne za nju drastične, kaže za “Blic” Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.

– Nasilnička vožnja nije čest prekršaj jer su kazne drastične, ali nije ni redak slučaj. Svrha visokih kazni je da vozaču ne padne na pamet da ponovi isti prekršaj – navodi Okanović.

On dodaje da stroge kazne uglavnom odvraćaju vozače od kršenja propisa, međutim ima i onih koji se teško dozovu pameti.

“POŠALJITE VOJSKU AKO SMETE” Haradinaj žestoko isprovocirao Srbiju

– Kada pogledate strukturu ljudi koji čine prekršaje, najveći broj predstavljaju savesni vozači koji s vremena na vreme učine prekršaj. Na takve ljude deluju strože kazne i oni se uzdrže od kršenja propisa ili ako budu kažnjeni prvi put, promene ponašanje i više ne čine prekršaje. Takođe, postoje i oni koji češće krše propise i njih treba dva-tri puta kazniti kako bi shvatili, a jako je mali, ali problematičan deo vozača koji su uporni u kršenju prekršaja i prema njima treba oštro i brzo postupati – ističe Okanović.

Tri kategorije kazni za nasilne vozače

Kazne za nasilničku vožnju svrstane su u tri kategorije. Prva kategorija je zatvorska kazna na najmanje 30 dana zatvora, 130.000 dinara novčane kazne (maksimalna je 60 dana zatvora i 150.000 dinara), 15 kaznenih poena i devet do 12 meseci zabrane vožnje.

MAKRON ALBANCIMA ZVEKNUO ŠAMAR: Francuzi konačno okrenuli novi list!

Druga kategorija je novčana kazna od 100.000 do 120.000 dinara, 14 kaznenih poena i osam do 12 meseci zabrane vožnje, a treća kategorija je sa novčanom kaznom od 20.000 do 40.000 dinara, dok se prekršajni poeni određuju po vrsti prekršaja.

(Dnevne.rs/Izvor: Ljubica Stanković, Blic.rs)

Be the first to comment on "MRTAV PIJAN JURIO 208 na sat, VOZIO U KONTRASMERU KROZ BEOGRAD: Bahati vozač uhvaćen nakon FILMSKE POTERE i ekspresno osuđen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*