DEPONIJE NA PLAŽAMA, U VODI FEKALIJE – A KRIVI IM SRBI: Ovako se se milogorci PERU zbog PROPALE SEZONE

MORE

Foto: Dnevne.rs/Pixabay

Crnogorski turistički poslenici tvrde da mediji u Srbiji i ovog leta žele da predstave Crnu Goru kao nepoželjno mesto za odmor

“Sada sam bio i nikada više neću doći u Crnu Goru”, “Na najlepšoj plaži u Crnoj Gori se izlivaju fekalije”, “Opasna ajkula viđena u Jadranu”, “Zmije uplašile kupače u Buljarici i budvanskom Mogrenu”…

To su samo neki od bombastičnih naslova koje plasira deo srpskih medija, predstavljajući Crnu Goru kao nepoželjnu turističku destinaciju, pišu crnogorski mediji i na taj načibn opravdavaju katastrofalni početak turističke sezone.

Crnogorski turistički poslenici tvrde da je to praksa proteklu deceniju i da ih ništa ne čudi od pojedinih medija iz Srbije.

Kažu da iza svega stoje neke od srpskih turističkih agencija, koje promovišu druge destinacije, ali ne isključuju i aktuelni politički trenutak kao dodatni podstrek za objavljivanje ružnih vesti o Crnoj Gori, i takvim izjavama u potpunosti skreću pažnju sa sopstvenog nerada i nepažnje, zbog koje se nekada najpopularnija letovališta raspadaju, po moru plivaju fekalije, a srpski turisti su izloženi šikaniranju.

SKANDAL U CRNOJ GORI: Porodica sa dvoje male dece ostavljena ispred plaže na UŽARENOM SUNCU! Tražili im da plate 20 evra za ulazak

Direktor JP “Morsko dobro” Predrag Jelušić ocijenio je da deo srpskih medija vodi negativnu kampanju i da postoje turističke agencije koje plasiraju naručene tekstove.

– Morsko dobro sa svoje strane, Nacionalna i lokalne turističke organizacije, trudimo se da činjenice i sve podatke dostavimo medijima iz Srbije i predstavimo sve ono što je jeste realno stanje. Tačno je da se svake godine u ovom periodu predsezone vodi, moramo priznati u delu srbijanskih medija, negativna kampanja prema Crnoj Gori. Ja to vidim tako što jedan deo agencija koje usmeravaju goste prema nekim drugim destinacijama kreiraju dobar deo tih medija kroz neke naručene tekstove. Takođe i politička situacija dodaje gorivo.

Jelušić navodi da takve vesti objavljene u Crnoj Gori “dobijaju multiplikativni efekat kod medija u regionu”.

– Jedva čekaju da neku poluinformaciju dorade, razrade i izdignu na neki mnogo viši nivo. Imali smo takav primer prije nekoliko sezona, kada se jedna takva vest strahovito brzo prenijela ne samo u medijima u regionu, već i u ruskim, pa i u evropskim. Onda imate problem da takvu jednu informaciju, koja nije bila tačna, demantujete.

Crna Gora

Sutomore Foto: Privatna arhiva

Predsednik Crnogorskog turističkog udruženja i suvlasnik lanca hotela “Montenegro stars hotels group” u okviru koga posluje bečićki “Splendid”, Žarko Radulović je dao još luđu izjavu, u kojoj su glavni krivci za lošu sezonu državne strukture Srbije u zadnjih 140 (!?!) godina, iako je upravo srpskim novcem praktično izgrađena Crna Gora i infrastruktura na moru.

JEZIVA ISPOVEST: STJUARDESA SAM I ČESTO IMAM ODNOSE SA PILOTIMA I PUTNICIMA – Hrvatica otkrila šta se dešava u avionu (INFO)

– Pogledajte kroz istoriju i shvatićete, da ne bih elaborirao, da me ne bi tumačili pogrešno. Ali, od oficijalnih struktura iz Srbije u poslednjih 140 godina ništa dobro nesmo ni čuli, ni videli. To je apsolutno na fonu toga, što gore nama, to vazda njima bolje. Ja to ne mogu da shvatim. Na to ne treba obraćati pažnju, jer iz godinu u godinu ne mogu reći da raste broj turista iz Srbije, ali ostaje na istom nivou, koji je značajan. Oni znaju da su u Crnu Goru uvek dobrodošli, jer dolaze kod rođaka, prijatelja, drugova… Vazda nam dobro dolazili, a mi ćemo biti dobri domaćini – maltene podrugljivo je rekao Radulović.

           

(Dnevne.rs/Srbija Danas.com/Izvor: Vijesti.me)