AKVIZICIJA VREDNA 260 MILIONA EVRA: “Koka-kola” kupuje “Bambi”

koka kola

Foto: Pixabay

Kompanija “Koka-Kola” započela je proces kupovine jedne od najpoznatijih srpskih konditorskih kompanija “Bambi”. 

– “Koka-Kola HBC” AG započela je proces akvizicije vodeće domaće konditorske kompanije “Bambi” od fonda “Mid Europa Partners” u vrednosti od 260 miliona evra. Konačni sporazum će biti definisan kroz završna usaglašavanja, a akvizicija ostaje podložna uobičajenim uslovima i odobrenjima nadležnih organa zbog čega se očekuje da će sam proces biti okončan u drugom kvartalu 2019. godine – kažu u ovoj kompaniji.

Glavni izvršni direktor kompanije Koka-Kola HBC AG, Zoran Bogdanov izjavio je da ova akvizicija predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje dodatne vrednosti za njegovu kompaniju, kupce i akcionare.

– U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodaćemo potrošačima dobro poznate, komplementare brendove, kao i inovativne veštine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos sa kupcima i dati nam mogućnost da povećamo svoje prisustvo u ključnim prilikama za konzumaciju, kao što su početak dana, konzumacija u pokretu i užina i osveženje kod kuće – kaže Bogadnov.

Koka Kola će za Bambi dati 260 miliona evra, Foto: Tanjug/Sava Radovanović

Ova akvizicija će portfoliju Koka Kole dodati vodeće domaće tržišne brendove u veoma značajnoj kategoriji.

Takođe, u Koka Koli veruju da ova akvizicija nudi mogućnost sinergije kroz zajedničke promocije i komplementarne inovacije. Značajna vrednost kompanije Bambi jeste i jaka distributivna mreža, uključujući rashladnu distribuciju u strateški važnim kanalima, kao što su tradicionalna maloprodaja i HoReCa.

LAZANSKI: Golman VK Crvena zvezda, Crnogorac, ispao je…

– Nakon obeležavanja pola veka od početka proizvodnje Koca-Kole u Srbiji, nakon kontinuiranog rasta i osvajanja prestižnog Endru David kupa tri godine zaredom za najuspešniju poslovnu operaciju unutar Coca-Cola HBC grupe, sigurni smo da je naš tim spreman da podrži ovu važnu odluku kompanije da zakorači u kategoriju grickalica i konditorskih proizvoda – izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

(Dnevne.rs/Izvor: Telegraf.rs)