DIREKTOR GSP-a: Imam samo jedan uslov da CENA karte BUS PLUSA budu između 20 I 30 dinara (INFO)

plus

Direktor GSP-a bi pristao da smanji cenu karata, ali kako kaže, i tada bi postojao problem

Rezultati brojanja putnika pokazali su da u gradski prevoz svakog radnog dana uđe više od 2,5 miliona ljudi. Istraživanje je pokazalo da se autobudom svakoga dana vozi 83 odsto putnika, tramvajem 8,81 odsto, a trolejbusom svega 5,92 odsto korisnika GSP-a. Ali i pored ogromnog broja putnika, ovo preduzeće je na gubitku.

“Rado bi prihvatio pilot projekat da mesec dana svi korisnici GSP-a plaćaju kartu po nižoj ceni. Ali uvek je problem što se ljudi toga ne pridržavaju, zato je situacija takava kakva jeste”, kaže direktor gradskog prevoznika Željko Milković.

[adsenseyu4]

Milković kaže da bi prihvatio da cena karata prevoza bude između 20 i 30 dinara, ali u slučaju da svi putnici kartu i plate.

“Kada bi svi plaćali kartu, ne bi bilo potrebe da grad dotira bilo koji dinar. Sva sredstva bi se dobijala od karata, a to bi značilo i nova i čistija vozila. Sva naša vozila su ispravna, ali su stara”, rekao je Željko Milković, direktor GSP, gostujući na RTS-u.

Foto: Beta
Foto: Beta

Iako je istraživanje pokazalo da je iskorićenost tramvajskog saobraća svega 17 odsto, Milković kaže da nema straha da će ovaj vid prevoza u Beogradu biti ukinut.

“To jeste nizak procenat, a mislim da je stvarno i niži od toga. Preko 20 godina niko nije ispitivao tržište. Imamo veliki problem da na ključnim saobraćajnicama imamo i tramvaj i autobus. To je glupost. Tramvaj ima više prednosti, jer ne zagađuje životnu sredinu za razliku od autobusa. Autobusi bi trebalo samo da opslužuju tramvajske linije, da putnike prevoze do prvih tramvajskih stanica i da se onda oni prebacuju u njih”, objasnio je direktor GSP-a.

[adsenseyu1]

On je dodao da će elektrosaobraćaj biti okosnica prevoza u Beogradu, kao i da će uskoro početi nova organizacija autobuskih linija.

“Imamo tri linije koje prevoze 200.000 putnika. One moraju da se rasterete i to će biti rešeno do kraja godine. Uskoro ćemo organizovati sastanke sa Direkcijom, Sekreterijatom za saobraćaj i Saobraćajnim fakultetom o tome kako ćemo reorganizovati linije. Može se desiti da pojedine linije budu ukinute, jer nema smisla da postoje ako u toku dana prevoze svega 100 putnika”, rekao je on.

Foto: Dado Đilas
Foto: Dado Đilas

(Blic)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*