DIREKTOR GSP-a: Imam samo jedan uslov da CENA karte BUS PLUSA budu između 20 I 30 dinara (INFO)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone

plus

Direktor GSP-a bi pristao da smanji cenu karata, ali kako kaže, i tada bi postojao problem

Rezultati brojanja putnika pokazali su da u gradski prevoz svakog radnog dana uđe više od 2,5 miliona ljudi. Istraživanje je pokazalo da se autobudom svakoga dana vozi 83 odsto putnika, tramvajem 8,81 odsto, a trolejbusom svega 5,92 odsto korisnika GSP-a. Ali i pored ogromnog broja putnika, ovo preduzeće je na gubitku.

„Rado bi prihvatio pilot projekat da mesec dana svi korisnici GSP-a plaćaju kartu po nižoj ceni. Ali uvek je problem što se ljudi toga ne pridržavaju, zato je situacija takava kakva jeste“, kaže direktor gradskog prevoznika Željko Milković.

Milković kaže da bi prihvatio da cena karata prevoza bude između 20 i 30 dinara, ali u slučaju da svi putnici kartu i plate.

„Kada bi svi plaćali kartu, ne bi bilo potrebe da grad dotira bilo koji dinar. Sva sredstva bi se dobijala od karata, a to bi značilo i nova i čistija vozila. Sva naša vozila su ispravna, ali su stara“, rekao je Željko Milković, direktor GSP, gostujući na RTS-u.

Foto: Beta
Foto: Beta

Iako je istraživanje pokazalo da je iskorićenost tramvajskog saobraća svega 17 odsto, Milković kaže da nema straha da će ovaj vid prevoza u Beogradu biti ukinut.

„To jeste nizak procenat, a mislim da je stvarno i niži od toga. Preko 20 godina niko nije ispitivao tržište. Imamo veliki problem da na ključnim saobraćajnicama imamo i tramvaj i autobus. To je glupost. Tramvaj ima više prednosti, jer ne zagađuje životnu sredinu za razliku od autobusa. Autobusi bi trebalo samo da opslužuju tramvajske linije, da putnike prevoze do prvih tramvajskih stanica i da se onda oni prebacuju u njih“, objasnio je direktor GSP-a.

On je dodao da će elektrosaobraćaj biti okosnica prevoza u Beogradu, kao i da će uskoro početi nova organizacija autobuskih linija.

„Imamo tri linije koje prevoze 200.000 putnika. One moraju da se rasterete i to će biti rešeno do kraja godine. Uskoro ćemo organizovati sastanke sa Direkcijom, Sekreterijatom za saobraćaj i Saobraćajnim fakultetom o tome kako ćemo reorganizovati linije. Može se desiti da pojedine linije budu ukinute, jer nema smisla da postoje ako u toku dana prevoze svega 100 putnika“, rekao je on.

Foto: Dado Đilas
Foto: Dado Đilas

(Blic)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone