Top 6 NAJEFIKASNIJIH načina kako da ostavite PUŠENJE! (VIDEO)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone

pikavac

Nijednom pušaču nije lako da ostavi cigarete. Međutim, postoje i individualne razlike među pušačima, pa ako neka metoda ne pomaže, pomoći će neka druga. Ovo je 6 načina kako da probate da to najlakše učinite! I tekst obavezno čitajte do kraja!

Neki ljudi puše da bi smanjili nervozu, drugi zato što im je dosadno, treći iz navike… Svako ima svoje razloge, ali jedno im je svima zajedničko – ne mogu da ostave cigarete. Zato vam donosimo 6 najboljih načina da se rešite te opake navike. Zapravo, kako da to pokušate!

Snaga volje

Pušenje nije samo fizička zavisnost, odnosno, nije jedini problem to što vam organizam traži nikotin. Da je tako, svi bi se lako oslobodili zavisnosti pomoću nikotinskih flastera.

Mnogi ljudi veruju da je jedino jaka volja delotvorna i to je donekle tačno. Ako ste voljni tip i smatrate da samo jaka volja i čvrst karakter može da vam pomogne da prestanete da pušite, ili smatrate da možete da prestanete kad god hoćete ali nećete, postavite stvar kao izazov. Neka to bude test vaše volje i karaktera. Uključite u to i druge ljude. Svečano im saopštite da ste prestali i dokažite im da kad nešto kažete to zaista i mislite.

Foto-ilustracija: Profimedia

Moć podsvesti

Ako niste tip koji može čitavu stvar da izgura “na mišiće”, probajte da prevarite svoj um. U pitanju je prosta navika, odnosno, mentalni mehanizam. Pokušajte da shvatite kako je to kod vas sklopljeno. Da li pušite zato što ste stalno pod stresom, iz navike, zato što vas povuče društvo, zato što vam se prosto dopada taj osećaj…

Pronađite svoj tip psihološke zavisnosti i pokušajte da demontirate taj mehanizam.

Ako pušite zato što ste pod stresom, ovo je važna informacija za vas. Pušenje ne smanjuje nivo stresa kao što se veruje, već ga povećava. Jednom kad pronađete razlog zašto pušite, odnosno, zašto ne možete da prestanete, promenite taj model prostom autosugestijom. Podsvest će uraditi ostalo.

Foto-ilustracija: Profimedia

Aplikacija

I nova tehnologija može da pomogne. Aplikacija QuitNow, dostupna za svepametne telefone, mnogima je pomogla da se reše cigareta.

Ova aplikacija prati vašu ličnu statistiku vezanu za pušenje. Ona prati koliko minuta, sati, dana i meseci je prošlo otkad niste zapalili cigaretu, koliko novca ste uštedeli od tada i koliko ste sebi produžili život. Ovi podaci će vas ohrabriti da istrajete u svojoj nameri i nikad se ne vratite opakom poroku.

Ishrana

Hemija organizma je kompleksna stvar. Ako promenite ishranu, potreba za cigaretama će se prilično smanjiti. Evo šta treba da jedete ako želite da prestanete da pušite.

Istraživanja su pokazala da nedostatak određenih elemenata u organizmu pojačava potrebu za nikotinom. Ako unosite dovoljno vitamina, omega-3 masnih kiselina i folne kiseline, biće vam mnogo lakše da batalite cigarete.

Foto-ilustracija: tvol / Foter / Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)

Zato jedite puno pomorandži, kivija i šargarepe kako biste uneli dovoljno vitamina A, E i C. Za omega-3 jedite lososa, skušu, sardinu, pastrmku, orašaste plodove i maslinovo ulje, a konzumiranjem spanaća unećete dovoljno folne kiseline.

Čudotvorni napitak

Ako vam je potrebno nešto što će snažno uticati na vaš organizam da odbaci duvanski dim, probajte ovaj recept.

Recept: Uzmite emajliranu šerpu od tri litra. Do polovine je napunite neočišćenim ovsom. Napunite zatim šerpu do vrha hladnom vodom, stavite je na šporet i kuvajte ovas pola sata na laganoj vatri. Posle toga procedite vrelu tečnost u drugu posudu i odmah dodajte 100 grama nevena.

Foto-ilustracija: Profimedia

Posudu dobro poklopite i umotajte u ćebe da dugo zadrži toplotu. Neka tako ostane 10-12 sati. Nakon toga procedite tečnost i pijte po 200 mililitara tri puta dnevno, pre jela.

Primenite neku od ovih metoda, koja vam najviše odgovara, ili nekoliko njih. Ako stvarno želite da prestanete ne bi trebalo da imate problema s tim. Posle nekoliko nedelja potreba će se toliko smanjiti da vam uopšte neće biti teško da nastavite život bez cigareta. Samo pazite da ne padnete u iskušenje i vratite se staroj navici.

Slane sobe

I na kraju, VAŽAN SAVET: Ukoliko rešite da ostavite cigarete, učinite to uz pomoć Slanih soba. Istovremeno sa pokušajem apstinencije uplatite 10ak, 15 haloterapija (naš predlog je najbolja i najjeftinija slana soba u Beogradu – Slana soba.net, u Knez Danilovoj 22, 066/001-005) i svakodnevno svoja pluća, ali i ceo organizam izložite delovanju tretmana koji menjaju 4 dana boravka na moru.

Iskustva su pokazala da je korišćenje slanih soba od strane osoba koje pokušavaju da ostave cigarete bilo gotovo 70% uspešnije od onih koji su to činili  bez haloterapije.Pritom, slane sobe su korisne i za samo podizanje imuniteta i opšteg stanja organizma, a u ovom periodu najefikasnije štite od gripa i virusa.

(Dnevne.rs /Telegraf)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone