REZULTATI ĆE VAS ZAPREPASTITI: Dame, dovedite svoje grudi do savršenstva! (VIDEO)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
zena
Ove vežbe za mišiće koji drže grudi doneće dobre rezultate za kratko vreme. Trening je dovoljno raditi 2 puta nedeljno

Donosimo vam odličan trening kojim ćete učvrstiti i oblikovati grudi za samo nekoliko nedelja.

Otkrivamo 4 tajne velikih majstora: Vrhunski recepti za hrono ishranu (DORUČAK, RUČAK, VEČERA, DEZERT)

Trening je dovoljno raditi 2 puta nedeljno, a s obzirom da se sastoji od tri vežbe, dodaj ga na kraj svoje uobičajene fitness rutine. Od opreme su ti potrebne samo bučice i podloga (spužva ili peškir).

Vežbe:

Leptir
Ova zahtevna vežba utiče na mišiće ispod grudi. Napravi najmanje 9-10 ponavljanja.

Sklekovi
Klasična vežba za koju ti nije potrebna oprema jedna je od najboljih za podizanje i učvršćivanje grudi.

 

Napravi od 8 do 10 ponavljanja, te pripazi da uvek imaš pravilnu formu.

Potisak s prsa
Ova teška vežba brzo će doneti željene rezultate, pa se potrudi da napraviš što više ponavljanja. Idealno je početi s 10 do 12.

(index.hr)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone