OVIH 10 NAVIKA NAM OŠTEĆUJE MOZAK: Odmah morate prestati ovo da radite (INFO)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
srce
Foto: Dnevne.rs /pixabay
Mozak je neverovatno važan za vaše telo, jedan je od najvećih organa i predstavlja „kontrolni centar“ za sve funkcije organizma. Važan je za sve funkcije i zadatke koje telo obavlja.

Struktura mozga se vrlo lako može oštetiti i uzrokovati mnoge zdravstvene probleme i komplikacije. Predstavljamo vam navike koje uništavaju mozak, a ovih 10 su najlošije.

1. Preskakanje doručka

Stalno čujem da je doručak najvažniji obrok u danu, ali sigurno znamo puno ljudi koji ga izbegavaju na dnevnoj bazi, uključujući i one koji imaju tendenciju da smanje nivo šećera u krvi.
Međutim, nakon noći kada spavamo i ne jedemo ništa, izbegavanje doručka neće odmah ujutro vašem mozgu obezbediti hranjive stvari, što može dovesti do moždane degeneracije.

2. Nedostatak sna

Ako ne spavate dovoljno ili imate problema sa spavanjem duži period to može dovesti do ubrzanja odumiranja moždanih ćelija. Spavanje omogućava pravilan odmor i oporavak tela nakon stresnog dana. Spavanje vam uvek treba biti među prioritetima i potrudite se da spavate dovoljno.

3. Visok unos šećera

Nažalost šećer je sakriven u gotovo svim jelima i pićima koje konzumiramo danas. Ako izbegavate konzumiranje šećera doživećete velike zdravstvene prednosti. Visoki unos šećera uništava sposobnost tela da apsorbuje hranjive stvari, što dovodi do gojaznosti i razvoj poremećaja mozga.

4. Prejedanje

Prejedanje dovodi do gojenja, nadutosti i smanjene mentalne snage i moguće začepljenje arterija prema mozgu.

5. Pušenje

To je jedana od najubojitijih navika i uprkos svim ostalim nuspojavama, takođe dovodi do “višestrukog skupljanja mozga”, kao i bolesti demencije, poput Alchajmerove bolesti.

6. Pokrivanje glave dok spavate

Možda zvuči čudno, ali ova navika smanjuje unos kiseonika tokom noći dok spavate, možete osetiti vrtoglavicu ili uskraćivanje vazduha. Osim toga, postoji povećana opasnost od udisanja viška ugljendioksida.

7. Zagađenje vazduha

Kao što ne može hodati okolo sa maskom na licu tokom celog dana, ne možete sebi da pomognete sa ovom navikom. Pravilno funkcionisanje mozga zahteva velike količine kiseonika, pa je konstantna udisanje zagađenog vazduha smanjuje dotok kiseonika, koji utiču na efikasnost mozga.

snimak
Foto: publicdomainpictures.net

8. Morate se opustiti kada ste bolesni

Živimo u svetu gde svima nedostaje vremena, a mi stalno žurimo, brojni ljudi će radije nastaviti da rade nego da se  odmore kada su bolesni.

Ipak, bolest je znak da trebate usporiti i da je mozak očajnički treba odmor. Dakle, ako radite tokom bolesti može smanjiti efikasnost mozga i uzrokovati štetu.

9. Slabo govorite

Govoreći podržavate razvoj i rast mozga, pa intelektualne razgovore govorite što češće. Ojačajte svoj mozak.

10. Nedostatak poticajnih misli

Razmišljanje jako dobro utiče na vaš mozak. Ovo moćno sredstvo značajno poboljšava mozak i otvara nove putove u glavi.

Dakle, mozak je zapanjujući alat, tako da bi trebalo da naučite kako to da dalje razvijate, a to može učiniti čuda za vas!

(Dnevne.rs /Ženstvena)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone