NUTRICIONISTI SAVETUJU: Kako da jedete, a da brzo smršate (INFO)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
nutricionista1-dnevne
Statistika kaže da se tokom zime ugojimo u proseku dva do tri kilograma. Loše životne navike, nedostatak fiziče aktivnosti i teška i masna hrana dovode do toga da se tokom prvih prolećnih dana osećamo nezadovoljno.

Upravo je ovaj period idealan za detoksikaciju i mršavljenje, a određene namirnice poput kupusa, đumbira, luka, papričice, citrusa i zelenog povrća idealne su saveznice u borbi protiv masnih naslaga.

SPOMINJEMO GA SVAKODNEVNO: Sve što morate da znate o holesterolu! (INFO)

Nutricionista, dijetetičar i aromaterapeut Milka Raičević ističe da je kupus, pogotovo presa odličan izbor ukoliko želite da se oslobodite viška kilograma.

– U svoj jelovnik bi takođe trebalo uvrstiti spanać, zelje, a pogotovo koprivu, jer su ove namirnice bogate vlaknima, ali nemaju veliku kalorijsku vrednost. One pružaju sitost i lako se vare, a obiluju vitaminima i mineralima – objašnjava nutricionista.

Prema njenim rečima, posebnu bi pažnju trebalo dati đumbiru, jer ubrzava probavu, a time i metabolizam, a u isto vreme je siuretik.

Ovaj moćni drevni način koristi se i u kombinaciji sa eteričnim uljima pri masžama protiv celulita.

– Jabuke su sjajno voće voće, a poznati su i kao otopljivači masti. Predlažem da kao užinu kombinujete jabuku sa korenom celera, renom i kefirom – ističe Milka Raičević.

Kako nutricionista navodi bitno je da slušamo svoj organizam i uskratimo sebi namirnice koje nam ne prijaju. Ukoliko vam ujutru prija mlaka voda sa par kapi limuna, pijte je svakog dana. Ukoliko ne, limun zamenite kašikom meda ili jednostavno popijte samo mlaku ili toplu vodu.

HRANA KOJA TROŠI KALORIJE

KUPUS

Ovo povrće se smatra izuzezno moćmom niskokaloričnom namirnicom, sadrži fitohemikalije, moćne antioksidanse koji štite od raka dojke, debelog crvea i prostate.

CITRUSI

Južno voće poput pomorandži, limuna, grejpa, pored toga što sadrži velike

količine vitamina A, obiluje i folnom kiselinom, kalijumom i vitaminom A. Citrusi

brzo vraćaju energiju i pospešuju vitalnost, čime su i idealna užina koju ćete poneti na

posao.

SEMENKE LANA

Ove namirnice pomažu pri izbacivanju toksina iz organizma i

topljenju masti. Laneno seme je puno sluzi i pomaže drenaži creva. Opredelite se da

za doručak pojedete kiselo mleko sa dve tri kašike mlevenog lanenog semena.

LJUTA PAPRIČICA

Ove namirnice obiluju kapsaicinom, sastojkom koji zapravo

daje ljutinu. Ova materija ubrzava metabolitam, ali istovremeno ublažava osećaj gladi.

LUK

Beli i crni luk odlični su saveznici u borbi protiv viška kilograma.

Aminokiseline iz belog luka utiču na sniženje nivoa štetnog holesterola (LDL) u

plazmi i utiču na snižavanje triglicerida. Luk je posebno bogat kvercetinom

flavonoida , za koji se veruje da štiti organizam od bolesti srca.

CELER

Ovo moćno popvrće poboljšava krvnu sliku i cirkulaciju, a poboljšava i

imunitet. Celer povoljno utiče na lečenje reume, a obliluje vitaminima iz B grupe, kao

i magnezujumom, gvožđem i kalcijum

(zena)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone