JEDNOSTAVNIJE NEGO ŠTO MISLITE: 3 trika da zauvek izgubite suvišne kilograme!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
torta
Foto: pixabay /dnevne.rs
U želji da se što pre reše viška kilograma, mnogi posežu za drastičnim merama koje otežavaju put ka željenoj kilaži, ali to nije efikasno na duže staze

Mršavljenje je proces tokom kojeg u životu moramo da napravimo neke promene. U želji da se što pre reše viška kilograma, mnogi posežu za drastičnim merama koje otežavaju put ka željenoj kilaži. Ako želite da smršate, pre nego što odaberete način uradite sledeće:

1. Ne odričite se svega što volite

Svako od nas se s vremena na vreme zaželi neke nezdrave grickalice ili omiljene brze hrane. Ovakav poriv nikada ne biste smeli u potpunosti da potisnete. Naime, rigorozne dijete koje brane hranu koju volite i u kojoj uživate mogu da dovedu do vrlo brzog odustajanja od zacrtanog cilja – gubitka kilograma.

Ako u potpunosti izbacite hranu koju volite, to će dodatno da naglasi žudnju za istom zbog čega mnogi posustanu i tada sledi razočaranje. Ukoliko planirate da dnevni meni učinite maksimalno zdravim i dijetalnim, ponekad priuštite sebi nešto slatko ili slasno, ali, naravno budite umereni.

2. Napravite raspored spavanja

Brojna istraživanja su potvrdila da manjak sna značajno utiče na nakupljanje kilograma, ali i na same navike u ishrani. Naime, preskakanje telu preko potrebnog sna aktivira osećaj gladi zbog čega se često osećamo kao „rupa bez dna“.

lice
Foto: pixabay /dnevne.rs

Setite se samo koliko je snažan osećaj gladi nakon noćnog izlaska. Ako želite da se zauvek rešite viška

3. Jedite često

Ako dobro doručkujem, potom preskočim ručak, pa se posvetim laganoj večeri uspešno ću da izbegnem unos brojnih kalorija. Ovakva rečenica često se mota po glavi mnogima koji žele da smršaju. Iako matematički zvuči tačno, reč je o zamki zbog koje mnogi nikako ne mogu dd dođu do željenog cilja.

Naime, hormon grelin zadužen je za osećaj gladi i leptin – hormon koji pomaže da se regulišu metabolizam i telesna težina u najboljem balansu su ako su „namireni“ svaka četiri sata. Ako ih ne „nahranite“ dolazi do poremećaja zbog čega se osećaj gladi i žudnje za hranom značajno povećava.

Umesto preskakanja obroka, svaka četiri sata „zavarajte“ telo zdravim grickalicama ili malim obrocima zbog čega ćete u organizam uneti znatno manje kalorija.

(Zadovoljna.hr)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone