Izmerite se danas, i počnite da poštujete ovo pravilo: Do kraja meseca smršaćete bar TRI kg! (UPUTSTVO)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
gojaznost
Foto: Pixabay /DNEVNE.RS
Danas je 11. april i treba da se izmerite i počnete sa poštovanjem ovog pravila. Sledeći put to učinite tačno 1. maja, odnosno za tri nedelje

Stali ste na vagu i ona je pokazala neočekivanihnekoliko kilograma više? Vreme je za male, ali velike promene!

Ako želite da se približite idealnoj kilaž,zapamtite broj 10, uvrstite ga u dnevnu rutinu i smršajte do kraja meseca!

Naime, stručni časopis Cell Metabolismposvećen metaboličkim promenama došao je do zanimljivih zaključaka po pitanju mršavljenja. Studije koje su sprovedene na velikom uzorku muškaraca i žena životne dobi od 20 do 50 godina pokazale su da je za održavanje telesne težine, ali i skidanje kilograma nakupljenih tokom jeseni i zime potrebno u svakodnevnu rutinu uvrstiti samojedan čaroban broj.

Reč je o broju 10, koji bi trebalo usko da se veže za naše dnevne prehrambene navike i postane deo svakodnevne rutine.

kilogrami
Foto: pixabay /dnevne.rs

Kako funkcioniše pravilo broja 10?

Pravilo broja 10 vrlo je jednostavno, a objašnjava koliki treba da bude razmak između prvog i zadnjeg obroka u danu. Ova navika je vezana za metabolizam i probavni trakt, koji tokom dana radi punom parom, a noću bi trebalo da se odmara.

Na primer, ako doručkujete u 8 sati, vaš poslednji obrok u danu trebalo bi da bude 10 sati kasnije, odnosno trebalo bi da prestanete da jedete između 6 i 7 sati.

Tokom istraživanja, praćene su svakodnevne prehrambene navike ispitanika, a prema rezultatima, više od dve trećine njih jede tokom 15 sati, odnosno dokle god su budni. Ista grupa ljudi je za potrebe istraživanja u ishranu uvrstila pravilo od 10 sati i to u razdoblju od tri nedelje i to bez ikakvih promena u meniju.

Rezultati su bili i više nego zadovoljavajući jer su nakon 21 dan u proseku smršali tri kilograma, imali su više energije, a nivo šećera u krvi je bio besprekoran i pohvalili su se boljim snom.

Ako i vi želite da isprobate pravilo broja 10, počnite već sutra. Ujutro obavezno doručkujte, a 10 sati kasnije dan završite sa ukusnom i zdravom večerom.

Nakon toga nemojte baš ništa jesti, a ako osetite glad i slabost, popijte punu čašu vode ili nezaslađeni čaj od kamilice ili mente.

I zapamtite svoju kilažu i pratite – danas je 10. april, a do kraja meseca, tačno tri nedelje koliko su ispitanici testirani, trebalo bi da redukujete višak kilograma!

(Stil / zadovoljna.hr)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone