Bežični ruteri negativno utiču na naše zdravlje izazivajući bolesti?!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
Bežično je nezdravo?
Istraživanja nastavljaju da pokazuju da zračenje koje izazivaju bežični ruteri negativno utiče na naše zdravlje izazivajući bolesti poput: Glavobolje, migrene, stalnog umora, negativno razmišljanje, probavne probleme, moždane konfuzije i gubitak memorije, teskobe i depresije, hronični stres, osećaj demotivisanosti, vrtoglavicu…

Nije teško shvatiti privlačnost Wi-Fi – a. Ova revolucionarna tehnologija, koja je komercijalno dostupna od 1999. godine, eliminiše kablove i žice za računare, smanjuje broj žalbi na mobilne telefone i omogućava nam povezivanje sa internetom sa bilo kog mesta na kome imamo signal.

Uprkos ovim prednostima, međutim, istraživanja nastavljaju da pokazuju da zračenje koje izazivaju bežični ruteri negativno utiče na naše zdravlje. Zapravo, britanski aktivistički sajt Stop Smart Meters je nedavno objavio listu 34 naučna istraživanja koja pokazuju negativne biološke efekte Wi-Fi izloženosti, uključujući istraživanja koja ga povezuju sa glavoboljom, smanjenjem broja spermatozoida i oksidativnim stresom.

Najnovija istraživanja opasnosti od Wi-Fi-a, dolaze iz iznenađujuće skromnog izvora: Pet studentkinja devetog stepena iz Danske, čiji je naučni eksperiment otkrio da bežična radijacija jednako razara i biljke.

Neosporni rezultati

Eksperiment je počeo kada je pet studenata shvatilo da ima problema sa koncentracijom u školi, ako su spavali pored svojih mobilnih telefona prethodne noći.

Zaintrigirani ovim fenomenom, studenti su počeli da proučavaju efekte zračenja mobilnih telefona na zdravlje ljudi. Nažalost, njihova škola im je uskratila ovaj eksperiment zbog nedostatka sredstava, pa su studenti odlučili da umesto toga testiraju efekte Wi-Fi zračenja (slično po snazi zračenju mobilnih telefona) na biljke.

Devojke su stavlile šest korita sa semenom Lepidium sativum (vrtni kres se gaji komercijalno širom Evrope) u sobu bez zračenja, i isto toliko u sobu sa dva Wi-Fi rutera.

Narednih 12 dana, su posmatrali, odmeravali, merili i fotografisali rezultate. Čak i pre nego što je 12-i dan stigao, krajnji rezultati su bili očigledni: seme smešteno u blizini rutera ili nije poraslo ili je bilo potpuno mrtvo, dok seme smešteno u sobi bez zračenja je procvetalo u zdrave biljake.

Ovih pet sudenata je ovim eksperimentom zaradilo najveće počasti u regionalnom takmičenju nauke. Štaviše, nastavnik u njihovoj školi, Kim Horsevad, profesor neurologije na Karolinskom institutu u Švedskoj, bio je toliko impresioniran eksperimentom da je postao zainteresovan za njegovo ponavljanje u kontrolisanom naučnom okruženju.

Postoji nekoliko jednostavnih koraka koje možete preduzeti da ograničite izloženost ViFi zračenju, u ovom članku objasniću koji su to.

1. Kupite pravi router

NETGEAR N150 je bežični ruter drugačiji od drugih. Razlika je što kod NETGEAR N150 možete da isključite Wi-Fi funkciju i on ostaje isključen. Kritičke ocene kupaca na ovaj ruter na Amazonu nisu 5 zvezdica, ali to uglavnom ima veze sa nezadovoljstvom njihovih bežičnih mogućnosti. Ovaj ruter u kući je brilijantan.

kada se povežu 4 računara na njega na žične veze bez problema radi. Idealna postavka je N150 i neki dobar kvalitetno zaštićen Ethernet kabl.

Dakle, zapamtite, bežični ruter se može povezati žičnim kablom i tako izbeći opasno zračenje.

2. Koristite pravi Ethernet Cable

Vaš Ethernet kabl je kabl koji povezuje vaš modem / ruter sa računarom i omogućava vam internet konekciju. Većina ljudi ne razmišlja o ovom kablu. Oni koriste kabl koji dolazi uz modem / ruter.

Greška. Ovaj kabl može biti izvor radiofrekventnog zračenja i zato treba da bude zaštićen. Postoji mnogo različitih kategorija kvaliteta kablova 5, 6, 7, itd. Preporučujemo kupovinu najmanje Cat 6a sstp Ethernet kabla. Možda kabl koji ste dobili uz modem / ruter je Cat 6a sstp. U tom slučaju to je u redu. Ako ste u nedoumici, promenite ga.

3. Naučite da isključite

Potražite softverske opcije da onemogućite Wi-Fi bežični modul na uređajima kao što su laptop, iPod, iPad touches, tablet, štampač, projektor i sve ostalo što može imati Wi-Fi mogućnosti.

Niska Wi-Fi snaga je sada opcija na određenim bežičnim postavljenim prozorima, pogledajte pažljivo šta vam softver omogućava da uradite. I pazite na to kada promenite podešavanja uverite se da se podrazumevana podešavanja ne vraćaju ponovo.

Ako ne možete da isključite Wi-Fi preko softvera koji mogu biti u mogućnosti da imaju ViFi modul fizički ga uklonite ( zahteva neko električno znanje).

4. Bežični swap za žicu

Zamenite bežičnu tastaturu, miš, štampač i bilo šta drugo što imate da je bežično sa USB žičanim verzijama.

5. Wi-Fi komšije

Legalno ne postoji ništa što možete da uradite da naterate svoje komšije da odstrane njihov ViFi tako da im morate tiho,tiho prići. Idite i vidite se sa njima na prijateljskom ćaskanju. Idealno bi bilo poneti RF merač sa sobom, pokazati im nivo radijacije kojoj ste izloženi i vi i oni sami. Uzmite neke izdate štampe od nekih istraživanja koja su rađena na opasnost od zračenja radio frekvencije.

Ako su neosećajni, EMF zaštita ostaje jedina solucija. Najbolje je da počnete sa samim sobom koristeći zaštitnu boju i uvek merite svoj nivo RF pre i posle toga kako biste obezbedili efikasnost toga što radite.

Smanjite izloženost Wi-Fi zračenja bez eliminisanja

Znam da neki ljudi ne mogu da donesu da predaju svoje bežične uređaje pa evo nekoliko saveta o minimiziranju Wi-Fi bez eliminisanja

1. Držite rastojanje

Vi-Fi zračenje značajno opada sa rastojanjem (zvani inverzni kvadrat zakon). Mnogi ruteri imaju dovoljno jak signal da održavaju vezu do 100m od rutera. Proverite da li imate toliko rastojanje između vas i vašeg bežičnog rutera, ako možete bez smanjivanja da zadržite efikasnost vaše veze. Zapamtite: zidovi ne zaustavljaju bežičnu radijaciju, nikada ne stavljajte bežični ruter iza zida spavaće sobe.

2. Isključite noću

Istraživanja nam kažu da najveća opasnost od Wi-Fi zračenja dolazi iz noćne izloženosti; regeneracija, nizak EMF tajmer za modem podmlađivanje, i detoksikacija je otežana i posebno može biti smanjena proizvodnja melatonina. Ako zaista ne možete sebi omogućiti da uklonite vaš bežični ruter možete da instalirate jednostavan mehanički električni tajmer (vidi sliku), vezan na utičnicu gde ste priključili svoj ruter. Onda samo podesite da se isključi napajanje za vreme spavanja.

3. Mudro koristite USB adaptere

Ako koristite USB Wi-Fi adapter (za računare koji nemaju ugrađen u bežičnu mrežnu interfejs karticu) koristite ga preko USB produžnog kabla (10 metara ili više). Isto važi i ako koristite 3G USB adapter za povezivanje sa internetom, dok ste na putu, produžni kabl će značajno smanjiti izloženost.

(Dnevne.rs)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone