ZA NEVEROVATI: EVO KAKO NAS KRADU NA PAPIRNIM MARAMICAMA, umesto 10, u pakovanju ima 9 komada!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
pakovanje
Foto: Telegraf
Maramice su u jednom marketu ponuđene po znatno sniženoj ceni, što je Jelenu T. oduševilo. Međutim kada je bolje pogledala, u pakovanju papirnih maramica bilo je 9, umesto standardnih 10 komada

Oči kupaca uvek se lepe za proizvode čije cene su označene kao promotivne, akcijske ili “na sniženju”. Tako se i “Paloma” papirna galanterija, dosetila kako da pospeši prodaju svojih maramica, a da izgleda kao da su jefitnije od drugih.

Čitateljka Telegrafa prva je uočila dobar marketinški trik ove kompanije i požalila se našoj redakciji. Pakovanje maramica je u jednom marketu ponuđeno po znatno sniženoj ceni, što je Jelenu T. oduševilo. Međutim kada je bolje pogledala, u pakovanju papirnih maramica bilo je 9, umesto standardnih 10 komada:

– Otišla sam u obližnji market da pazarim potrepštine, a na spisku su se našle i papirne maramice. Obično kupujem ona velika pakovanja od po 8×10 ili 10×10 paklica, a biram ih u odnosu na cenu i kvalitet.

Obradovala sam se kad sam videla da je “Paloma”, koji inače ima vrlo kvalitetne višeslojne maramice, ponudila veliko pakovanje po znatno nižoj ceni. Međutim, osetila sam se prevarenom! Umesto deset maramica po jednoj paklici, sada ih ima 9 – rekla je čitateljka.

Foto: Telegraf

Kad sam uporedila cenu s drugim proizvođačima koji i dalje pakuju po 8×10 maramica, shvatila sam da su zapravo oni jeftiniji, iako to ne deluje tako na prvi pogled. To stvarno nije u redu. Pa kome bi palo na pamet da u jednoj paklici više nema 10 maramica? Ne mogu da razumem kako im je palo na pamet da tako “na kvarno” rade – požalila se vidno izrevoltirana Jelena T.

Sa tim u vezi odlučili smo da pozovemo “Alka trgovinu”, distributere “Paloma” proizvoda za maloprodajne objekte u Srbiji:

– U pitanju je nova linija “Paloma” maramica, sensitive care, koje su četvoroslojne, sadrže ekstrakte, kamilice, jojobe, lavande i aloja vere. Odlučili smo se da u pakovanje stavljamo po 9 maramica, jer bi tako njihova cena bila pristupačnija kupcima. Kada bi bilo 10 u pakovanju, njihova cena bila bi znatno viša, i kupac nikada ne bi uočio novi proizvod. Nije nikakva prevara u pitanju, već pravo marketinga, imajući u vidu da smo na pakovanju jasno stavili da ima 9 maramica, a ne 10 – kaže brend menadžer, “Palome” za Srbiju, Tanja Marković, dodajući da su sva ostala pakovanja “Paloma” maramica, zadržala standard, 10 maramica u jednom pakovanju.

(Telegraf.rs)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone