‘OBUĆA KOJA RASTE': Neverovatne sandale koje za 5 godina porastu za 5 brojeva i tako spasu milione siromašne dece!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
izum
Foto: boredpanda.com
Nekada i najjednostavniji izumi mogu da promene živote miliona ljudi. Upravo to je slučaj s „obućom koja raste“, sandalama koje je izumeo Kenton Li. Ove sandale prilagođavaju se veličini stopala, što deci iz siromašnih zemalja omogućava da ne odrastuju bosa.

„Na svetu ima 300 miliona dece kojima roditelji ne mogu da priušte obuću i bezbroj dece koja nosi obuću koja im nije taman. Deca koja ne nose obuću podložnija su povredama i infekcijama. Problem s obućom koja se ovoj deci donira jeste to što je brzo prerastu. Upravo ovaj problem rešavaju sandale koje smo izumeli“, kaže Kenton.

„Proces dizajniranja je bio jako zanimljiv zato što ja nisam dizajner po struci.“

„Uz to, nisam znao ništa o obući. Bio sam samo običan momak sa idejom.“ – kaže Kenton.

„U Oregonu smo pronašli kompaniju za proizvodnju obuće.“

„Ova kompanija je bila savršen partner za realizaciju ideje.“

„Izuzetno smo samopouzdani u vezi s izdrživošću naših sandala jer smo ih prvenstveno dizajnirali da budu funkcionalne.“

„Zapravo, nimalo nas nije bilo briga kako će sandale izgledati, iako smo bili izuzetno zadovoljni kako su na kraju ispale. Želeli smo samo da napravimo što dugotrajniju i izdržljiviju obuću. Funkcionalnost pre svega!“

„Nismo odsecali ivice materijala koji smo koristili.“

„Đon je napravljen od kompresovane gume koja je veoma slična automobilskim gumama. Ostatak sandala napravljen je od kože visokog kvaliteta. Koristili smo samo kvalitetne, čvrste, dugotrajne materijale.“

„Već smo rasprodali prvu turu od 3000 sandala.“

„U junu je izašlo još 5000 pari sandala. Naše sandale sada nose deca u Keniji, Gani, Ruandi, Ugandi, Nikaragvi, Gvatemali, Peruu, Kolumbiji, Vijetnamu i Laosu. Najviše sandala otišlo je u Keniju.“

„Oduševljeni smo podrškom i publicitetom koji smo dobili.“

„Ovo je bilo neverovatno iskustvo. Mi smo veoma mala organizacija, ali polako rastemo i izuzetno smo uzbuđeni zbog onoga što nam budućnost donosi.“
(fokuzz.com /Foto: boredpanda.com)
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone