Ako svakog dana pojedete ove dve namirnice, za 15 dana izgubićete do 15 kilograma! (UPUTSTVO I PRAVILA po DANIMA)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
povrce
Foto: Pixabay /dnevne.rs
Dijeta je dosta restriktivna – pre nego što se odlučite na njenu primenu, konsultujte se sa nutricionistom i lekarom

Ova petnaestodnevna dijeta namenjena je gojaznim ljudima, ali i onima koji imaju tegobe sa probavom ili lošim tenom.

Naime, osim za mršavljenje, ovaj režim ishrane pokazao se i kao sjajan „čistač“ kože, smanjujeapsorpciju masnoća na prirodan način, pa čini kožu lepšom.

Dijeta je dosta restriktivna. Pre nego što se odlučite na njenu primenu, konsultujte se sa nutricionistom i lekarom, a sprovodite je uz stručni nadzor.

Vrlo je važno da, ako se odlučite na ovu dijetu, sebi postavite realne ciljeve. Poželjno je da i kod najrestriktivnijih dijeta telo smrša dnevno najviše do pola kilograma. Ova dijeta nudi mogućnost gubitka dnevno i po jedan ceo kilogram.

Kako se u vremenu upražnjavanja dijete, tokom koje je manji unos ugljenih hidrata, smanjuje mišićna masa, potrebna je fizička aktivnost. To može biti fitnes, trčanje, biciklizam, plivanje ili jednostavno hodanje. Hranu nemojte previše soliti, već upotrebite začinsko bilje.

Ako realno nemate suvišnih kilograma, onda pribegnite nekoj drugoj dijeti ili je upražnjavajte po nešto blažem,vašem organizmu prilagođenom receptu.

Tajna je u tome da svakog dana obavezno pojedete dve namirnice – jaje i pomorandžu, ali i da se pridržavate predloženog jelovnika i nezaobilaznih pravila!

Cooks, Confectioner, Children'S, Sweets, Cake, Baking

Doručak je svakog dana isti: 1 pomorandža, 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

Ukoliko se desi da nemate pomorandže ili vam se jede neko drugo voće, umesto nje možete pojesti u sličnoj količini kruške ili breskve, ali bananu nikako.

Ručak i večera se razlikuju, a to po danima izgleda ovako:

Ponedeljak

Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mleko (ili jogurt)
Večera: 2 paradaiza ili 2 dl pirea od paradajza, 2 kuvana jaja, mala glavica zelene salate, 2 dvopeka

Utorak

Ručak: 1 pomorandža, 1 jaje, 1 kiselo mleko, 2 dvopeka
Večera: 125 g mlevene govedine, 1 paradajz (ili 1 dl pirea od paradajza), 1 dvopek, 1 šoljica čaja ili kafe

Sreda

Ručak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mleko, 1 manja glavica salate
Večera: 125 g mlevenog mesa, 1 pomorandža, 1 dvopek, 1 šoljica kafe ili čaja

 

Četvrtak

Ručak: 125 g svežeg kravljeg sira sa malo mlečne masti (možete upotrebiti i mocarela sir), 1 paradajz, 1 dvopek
Večera: 125 g mlevenog mesa, 2 paradajza ili 2 dl pirea od paradajza, 1 jabuka, 1 dvopek

Petak

Ručak: 200 g kuvanog mesa ili ribe, 1 paradajz, 1 dvopek
Večera: 500 g kuvanog povrća (šargarepa, grašak, krompir…), 1 jaje, 1 paradajz.

Tokom vikenda jedite normalno.

Ukoliko želite samo da održavate željenu težinu:

Kad dođete do težine koju ste želeli, održavajte je tako što ćete svakog ponedeljka jesti po sledećem jelovniku:

Doručak: 1 limunada bez šećera (možete upotrebiti veštačke zaslađivače)
Ručak: 1 jaje, 1 dvopek, 1 paradajz (možete još jednu jabuku)
Večera: 1 dvopek, 1 paradajz (možete još jedno jaje)

Uputstva i pravila:

-Meso i kuvano povrće možete začiniti vegetom

-Ne pijte alkohol

-Namirnice možete jesti vruće ili hladne, ali je važno da ih uzimate u tačnom redosledu.

-Nakon pet dana izgubit ćete 2,5 – 5 kg.

-Nakon pet dana budite barem 2 dana bez dijete i jedite normalno, ali umereno. Dva dana kasnije dijetu ponovite i tako 3 puta po 5 dana; ukupno 15 dana.

-Tokom 15 dana dijete (ako oduzmemo dane bez dijete) možete izgubiti do 15 kg, koje nećete dobiti nazad, ako posle dijete jedete normalno i svakog ponedeljka po jelovniku za održavanje telesne težine.

(aura.ba)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone