Zašto se ćutalo o tome da je planeta u julu 2012. bila na ivici povratka u kameno doba? (VIDEO)

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
skelet
Solarna oluja koja je trebalo da nas vrati u kameno doba se priblčižavala. Svi mediji su ćutali, niko nije smeo te 2012 o tome da piše.

Da nas je solarna oluja udarila tada, još bi se i dan danas oporavljali, rekao je profesor Daniel Baker sa Univerziteta u Koloradu

Da se kojim slučajem pojavio asteroid iz dubokog svemira koji bi mogao, ako bi pogodio Zemlju, da nas sve vrati u kameno doba, i da nas je taj asteroid „promaši za dlaku“, to bi bila vest u svim svetskim medijima.

Nešto slično se Zemlji dogodilo pre samo dve godine, ali su tada svetski mediji o tome ćutali. Naime, najjača solarna oluja u poslednjih 150 godina zamalo je udarila u našu planetu.

„Da nas je udarila tog dana, još bi se i dan danas oporavljali“, rekao je profesor Daniel Baker sa Univerziteta u Koloradu.

Bejker je zajedno sa istraživačima NASA objavio studiju u decembru prošle godine o tome šta je Zemlja zapravo preživela u julu 2012.

„Svi mi na Zemlji smo imali veliku sreću tog jula. Da se solarna oluja dogodila samo nedelju dana ranije Zemlja bi se našla na liniji vatre“, rekao je Baker.

Prema njegovim rečima da nas je tog dana pogodila solarna struja udar na ekonomiju bi bio 2 triliona dolara, tačnije, 20 puta više nego što nas je „koštao“ uragan Katrina. Ali nije samo u novcu stvar. Potrebno bi bilo obnoviti energetsku mrežu u celom svetu što nije nimalo jednostavno. Mesecima, pa čak i godinama, delovi planete bi bili skroz bez struje.

(Izvor: Kurir)