Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someone
poruka
Foto: printscreen/instagram/Fejsbuk
Nakon što je portal SrbijaDanas.com preneo priču o nezadovoljstvu turista smeštajem u Crnoj Gori, društvene mreže su se usijale.

Na Fejsbuk stranici postavljene su desetine komentara drugih nezadovoljnih turista koji su se odlučili da svoje letovanje provedu na crnogorskom primorju.

Naime, ispod  teksta o turistima koji su ispisivanjem poruke na toalet papiru poručili ugostiteljima da odlaze, ljudi su se izjasnili o svojim – kako sami pišu – katastrofalnim iskustvima.

–  Mi smo trenuno smešteni u Crnoj Gori. Apartman sasvim drugačije izgleda na slici, ali smo platili unapred, nemamo kud.

Imamo različite tanjire, nemamo čim da čistimo: metla polomljena, sunđere sam morala da kupim, kupatilo prljavo bilo, ma užas, ma katastrofa!

DA LI MOŽETE POGODITI KO JE OVO? Nekad NAMRGOĐENI mladić, danas MEDIJSKI MOGUL U SRBIJI (FOTO)

Sad sam dosla u Crnu Goru i nikad više – revoltirana je naša čitateljka.

Jedan od čitalaca je čak poručio da ugostitelji, čiji smo slučaj opisali, i ne zaslužuju lepšu poruku do one napisane na toalet papiru.

Neki od komentara su i da je „crnogorsko gostoprimstvo odavno poznato“, te da već 30 godina ne odlaze u susedstvo.

Podsećamo, u jednom smeštajnom objektu ugostitelji su bili neprijatno iznenađeni kada su videli poruku na kolutu od toalet papira.

poruka
Foto: printscreen/Fejsbuk

– Izvinite, nije nam se svideo smeštaj – stoji u njoj.

Priča Mome Kapora koja će vas NASMEJATI do suza: Kako se Srpkinje SVAĐAJU sa muževima na moru

(Dnevne.rs/Izvor:SrbijaDanas.com)

18 Comments on OSTAVILA JE PORUKU CRNOGORCIMA NA TOALET PAPIRU: Društvene mreže se usijale, čitaoci sve otkrili!

1. Ljudi neće da se informišu, neće da poslušaj prijateljski savet. Ja sam bio tamo osamdesetih godina, i nikad više! Nema para, nemaju način da me privole, da ponovo odem tamo! Jedino da me vežu. Više nikad i nipošto!Stoka, đubrad, lešinari…

• A šta bi đetiću? Boli istina da ste prljava nekulturna rulja. I rusi vas otpiliše….a ubrzo će te za goste imati samo svoja plemena, jer bolje niste ni zaslužili. Što se mene tiče, davno beše 1998 kada sam se zarekla da više neću kročiti u tu prljavštinu od CG… hotel Avala-Budva….Plaža – HN….. Da su normalnija vremena, svi bi trebali malo go Egipta na edukaciju i da vidite šta je turizam i borba za gosta. E vala toliko od mene, a vi gospodo odmorite 🙂

2. ne piše smeštaj nego smJeštaj.. tako da vjerovatno neka domaća ‘zajebancija’
    i ne kenjajte, jer ste upravo vi ti koji ostavljate svinjac iza sebe kad odete kući.

• Bravo…ite kakav svinjac…i plus i zidove isprljsju i polome uvjek nesto..tako da imamo vise stete nego zarade…srecan vam put Srbijanci…Grcka..Turska biraj te……ljepse nam je bez vas…
      Sast cestitim ljudima….

3. Ove godine bio u mestu Utjeha u Vili Gloria i ostao bez komentara.Sve je bilo nevidjeno lepo.Vlasnik,mesto,usluga i more fantazija.Ljudi ima Crna Gora svoje cari i svoju lepotu samo se potrudite i Vi malo.Pozdrav iz Subotice

• Svaka čast na komentaru. Znate kako je Patrijar Pavle rekao: „Svako vidi ono što želi“. Ne kažem da su Crnogorci vični turizmu ali i mi smo čudni. Hoćemo za 200 EURa da nas ljube u dube. E pa ne može. Jedan u komentaru kaže da je unapred platio 800 EURa za ceo avgust, bez agencije, bez vaučera – zaista najvno. Drugi zove Crnogorce u Egipad na obuku, koju obuku? Da čuvaju turiste od divljih bandi, tamo ste samo „bezbedni“ u hotelu. To je tek avanturizam. Budite ljudi i videćete ono što smo smo videli i doživeli Subotičanin i ja.

4. Bili smo u Crnoj Gori i NIKADA vise. Ljudi neusluzni, nekulturni, prljavi, bezobrazni a ocekuju da im se sve plati kao da si vrhunski ugoscen. Putovali smo po celom svetu i nigde nismo tako lose bili usluzeni. Cast po kojem izuzetku! Sram vas bilo Crnogorci!

5. Poslednji put sam letovao u cg u Dobroti kod Kotora 2003 godine vratili se za bgd i cerka dobije urinarnu infekciju 15 dana bolnica infuzija sam Bog je spasao e to je od vase cistoce i gostoprimstva fekalne vode da ne kazem govna direkt ispustate iz kuce u more i to ne dalje 10 m od obale ,plaze i nema jer svako kome je kuca pored obale je umislio da je njegovo privatno vlasnistvo pa ne daj boze da tu spustis peskir eto problema,veliki kontejneri koji stoje na plazi za deset dana jednom ispraznjeni pa je ugođaj pacovima da trce preko peskira tako da imate vi jos dosta da poradite na svojoj i opštoj higijeni kao i na kulturi koja vam nije na zavidnom nivou od te godine ne zelim ni cuti o njihovom turizmu godinama vec letujemo u Grckoj prezadovoljni smo gostoprimstvom uslugom ma bas onako kako svako zamislja odmor i da plaze i obale u Grckoj su drzavno dobro i niko nema pravo da ga uzurpira tako da volja ti hoces ležaljke ili na peškir mesta mora biti a da se ne placa za razliku od vas gde naplacujete i udisaje Pa vi komsije đetići i dalje živite u iluziji da ste pravi domaćini

6. Ja sam sada u Budvi. Očajan sam,platio sam smeštaj u junu za ceo Avgust i dao 800€ . Kada sam došao iz Beograda nema ni žene koja mi je u junu izdala stan a ni stana. Ostao sam na ulici pre neki dan do ponoci dok nisam našao drugi smeštaj i to daleko u brdu. Prevaren sam . Ostaću do 10- og i nikad više dok sam živ. Prijavio sam slučaj policiji i inspekciji a oni kao da se ništa nije desilo. Zbogom cg za sva vremena.

7. Letujem od rodjenja u Boki i letovacu do smrti. Iz Krusevca sam krsten u Lazarici i ponosni Srbin koji voli Crnogorce i Crnu Goru. Za mene nema granice Crne Gore i Srbije. Ako smo govna ista smo govna. Pogledajte toalete po srpskim kafanama. Nisu Crnogorci idealni ali ih vise volim nego Turke koji su nas naticali na kolac a sada hrlite kod njih da im date pare. Postoji razlog sto ovako pisete o Crnoj Gori a to nije turisticka ponuda nego politika slabljenja i Srbije i Crne Gore. Crna Goro eto mene za 7 dana i ne menjaj se ja te volim takvu kakva si. Nikad mi kaznu niste naplatili, nikad mi niste trazili boravisnu taksu, nikad nisam cekao na „granici“ sa decom u kolima, u Boki se osecam kao u Krusecu samo sto mi tamo jos i more mirise.

• Svaka ti cast na komentaru.Nela jure u Tursku oni koji su jureni od Turaka.Mene nikad vodjeti nece.Nazalost zivim daleko pa ne mogu na ljetovanje u Crnu Goru ali je volim i postujem Crnogorce kao bracu.